●همراه داشتن جعبه و متعلقات کامل جعبه و کارت گارانتی.
● عدم مخدوش بودن لیبل مشخصات ، سریال ، پلمپ ، هولوگرام و کارت گارانتی وباز نشدن محصول توسط مشتری.
● تنها آسیب های ناشی از نقص فنی وسیله، مواد بکار رفته و شرایط تولید شامل گارانتی می باشد.
● هر گونه آسیب ناشی از ضربه، ریختن مایعات و مواد شیمیایی، آتش سوزی، نوسانات برق و استفاده نادرست از محصول، آن را از گارانتی خارج می سازد.
● هرگونه تغییر در مشخصات دستگاه ، باز شدن آن توسط افراد غیر مجاز و مخدوش شدن سریال دستگاه، گارانتی را از درجه اعتبار ساقط می سازد.
● هر گونه تغییر در فریم ور دستگاه و همچنین تغییرات نرم افزاری خارج از ضوابط تولید کننده و آنلاک کردن ، دستگاه را از گارانتی خارج می سازد.
● شکستگی ، سوختگی و آسیب های وارده به کانکتورها ، اتصال پورت های ارتباطی به برق شهری و استفاده از آداپتور های متفرقه، دستگاه را از گارانتی خارج می سازد.
● این گارانتی شامل سخت افزار بوده و خدمات پس از فروش ایزیگیگز مسئولیتی در قبال انجام تنظیمات تجهیزات شبکه ندارد.
● این دستگاه در صورت فراهم شدن شرایط گارانتی بنا به تشخیص کارشناسان خدمات پس از فروش ایزیگیگز تعمیر و یا با دستگاه سالم تعویض خواهد شد.
● با توجه به تغییر و تحول سریع قطعات کامپیوتری، در صورت موجود نبودن دستگاه با مدل اصلی، دستگاهی با مدل مشابه و با احتساب قیمت روز ارائه خواهد شد .
تحویل دستگاه سالم ، از زمان دریافت دستگاه معیوب به واحد گارانتی و تایید ضوابط گارانتی تا 20 روز کاری می باشد.
آداپتور و متعلقات دستگاه شامل گارانتی نمی باشد